onsdag 8 april 2015

Önskar mig i present

Har länge velat ha och nu har jag en bil med dragkrok också. Det måste ju vara skrivet i stjärnorna att jag ska få en kickbike när jag fyller år.......eller är det inte det. Det var så roligt i skogen i går och hundarna sprang så fint även om jag dundrade fram som en elefant. Ja ett par nya skor skulle jag också kunna önska mig men tyvärr verkar min storlek vara slut på de skorna jag vill ha. Det måste vara ödet när jag vill komma igång och börjar springa igen så finns det inte en sko att beställa. Så ja det måste vara en kickbike jag ska ha. Visst jag måste springa och sparka också men kanske har jag hittat ett par skor till i Maj när paketet kommer. Klickar ni på bilden så kommer ni till cykeln på nätet.

http://www.csigora.com/produkter/kickbike/156903__kickbike_cross_max_20_hd/

1 kommentar:

johanna sa...

vill också ha :)