måndag 23 mars 2015

Två flugor i en smäll

Eftersom jag har lite svårt att komma igång med träningen av kamelerna och giraffen så slog jag i kväll två flugor i en smäll. Jag stängde in dem i sovrummet och tog ut dem en och en och tränade med kvällsmaten. Så halva kvällsmaten tränade vi med och den andra halvan fick de äta upp efter träningen. Alla var nöjda och glada tror jag och även Astrid fick i sig maten utan protester. Hon har ätit lite dåligt i några dagar men med en klicker och bus så gick allt i. Xena stod och sjöng i sovrummet innan hon fick träna. Hon var såååå sugen och gjorde sedan allt jag ville. Men mest ville hon göra sin favorit gå mellan benen. Tyson han var så hungrig och tränade väldigt gärna och han gjorde riktigt fina 1,2,3 sitt framåt i rallylydnaden. Har kommit på att det är bra och träna honom när han är hungrig. 

Så utvärdering, det blir nog ett pass varje kväll med kvällsmaten. Kändes som en bra träning med mycket glädje och precis det jag vill ha. 

Inga kommentarer: