tisdag 18 juni 2013

Mina lyckopiller

Att varje dag få umgås med de här två underbara individerna, det är lycka för själen. Att varje morgon vakna och se dem glatt tycka att det är bästa dagen i deras liv, det är underbart. Jag är väldigt lyckligt lottad även om jag ibland vill sälja dem billigt till första bästa men ibland skulle jag inte tänka på att sälja dem för alla pengar i världen. Nej jag älskar mina kameler av hela mitt hjärta och snart ska jag hem och mötas av glada tillrop och viftande svansar för jag tror de älskar sin matte med. 

4 kommentarer:

Chiruna hund&foto sa...

Förstår precis känslan!!

och ja! Rally är verkligen superkul! Ikväll är det inoffen äger rum och det ska bli så kul! Men det kan verkligen sluta hur som helst ;)

Har hittat en klöv men skulle så behöva fler.. Men det är inte lätt att få tag på här uppe i Kiruna ;)

Ha en fin dag! Dina hundar ser superhärliga ut!

Anna sa...

Jaaa visst är det en underbar känsla! Inte klokt vad man kan älska de små liven <3

desperat hemmafru sa...

Precis så är det! Hundar ger en så mycket glädje, men också sorger och bekymmer. Fast ändå vill man inte byta bort dem. Hund är det bästa som drabbat mig förutom man och barn tror jag. :-)

Ninni sa...

De är så fina :)