söndag 20 januari 2013

Varorna som var i paketet till Xena



Ja som jag skrev i lördags så hade jag fått ett paket från Csigoras hundbutik på nätet. Nu ska jag äntligen berätta vad som var i paketet om ni inte än har listat ut det :) Jag är jättenöjd med alla varorna och måste nog klicka hem ett till koppel till Astrid så jag har två fina rosa tjejer. Om du vill hitta sakerna på bilderna så KLICKA på dem så kommer ni till sidan :) 


Den här lilla Bungeen var i paketet som jag har använt mig av på promenaderna när vi möter människor och hundar. Helt perfekt som kamelerna verkligen älskar de här leksakerna. Sedan är det så bra att det är en expander i handtaget så varken jag eller kamelen får hon om de drar i den. I den här var det även en pipp i så det låter när hon tuggar på den. Funkade jättebra att passera människor med den här i fickan för inget går väl upp i mot att kampa lite med en hårig sak




Jag har länge varit nyfiken på den här belöningsformen och kamelerna blev helt tokiga när jag öppnade den. Ingen bet i den utan de slickade bara på kulan som fungerar som en roll on. Smaken var bacon. Det enda som jag har kunnat märka är att det är bara korta slickar som gäller som det annars blir lite för mycket smak på tungan och de vill vänta lite innan de testar den ingen. Mycket lukt var det av den. Men bra belöningsform  som den inte kladdar och lätt att bara ta med sig



Hon fick också ett nytt rosa läderkoppel och det är verkligen rosa. Ett väldigt skönt koppel att hålla i och otroligt mjukt skinn. Kommer att bli som bomull för händerna i sommar när man inte har några vantar. Gillar också att det är sytt i ändarna där det är flätat annars har mina koppel en tendens att knöla ihop sig i flätan men nu slipper jag ju det :)



Xena bara älskar den blåa bollen som hon har fått. Hon busar med den varje dag och springer runt med den på gården. Kunde inte ta kort på den som den för tillfället ligger ute och väntar på henne. Men den var helt perfekt att kampa med och man kan stoppa in saker i bollen som de kan försöka ta ut. Verkar väldigt hållbar och det är ju bra om man har en faraohund. Mjuk och lätt var den också. HÄR hittar du bollen om du skulle vara intresserad

6 kommentarer:

Siriosmilla sa...

Det är alltid kul att får paket! Bungeen verkar vara en jättebra grej! En sådan kanske man skulle införskaffa! Den slickbara belöningen har jag också funderat på men tycker att det verkar krångligt och tar tid när man måste skruva av locket! Man kan väl inte ha den i fickan utan lock? Kanske man kan ha den som deo för att få kontakt!?

Unknown sa...

Så fin hon blev i sitt halsband o koppel. Blå bollen verkar smart, en sådan ska vi testa!

Lisa sa...

Jag har blivit helt beroende av din blogg. Kommer till våren att skaffa min första faraohund som jag har drömt om i många år och den här bloggen får mej bara att längta ännu mer! :)

Erica sa...

En sån där Bungee ska vi allt klicka hem om vi hittar den utan pipa, superbra leksak och säkert superkul att leka med =)

Sara sa...

Men ååå dett koppel är ju hel rosa mitt är svart på ena sidan undra om det är för att mitt är smalare kanske. Himla snygg blev hon i det i alla fall.

Anna sa...

Jag har också funderat på en sådan boll! Smart idé att stoppa grejer i den så att det blir extra aktivering.