lördag 24 september 2011

Ett litet Buzzador erbjudande





Jag är en buzzador och ni kanske har sett att jag även är en buzzador blogg :) Så när jag får ett erbjudande så kommer jag att lägga upp dem här så ni kan få ta del av dem genom mig. För vi sysslar ju inte bara med hundar vi gör ju även annat på våran fritid.



För er som inte vet vad en Buzzador är så provar vi produkter gratis och våran skyldighet är att dela ut prover till våra vänner och fråga vad de tycker om produkten och sedan rapportera tillbaka till de som vi har fått produkten av och berätta vad jag och mina vänner tycker. HÄR kan ni läsa mera om vad det handlar om att vara en Buzzador.



Om någon är intresserad av att bli en buzzador så värvar jag er gärna.



Men här kommer erbjudandet som jag har att erbjuda er :) Vill ni testa Digster Premium gratis i 6 månader. Tjänsten Digster kräver att man redan har spotify eller Itunes. Jag har i alla fall fattat det så. Om ni är intresserade av att testa så är koden "buzzador" . HÄR kan ni läsa mer om vad Dister är. Sedan vill jag så klart att ni berättar för mig vad ni tycker om tjänsten



Inga kommentarer: