tisdag 26 januari 2010

Nu har jag ändrat igen

När jag har kollat runt på andra bloggar så tycker jag nog att det är snyggast med vit där man skriver sina inlägg. Gillade den andra layouten men den här är renare och lättare att titta på. Har ingen lust att ha en helt vit sida utan jag vill ha nått på kanterna och det har var det bästa jag kunde hitta för tillfället.

Vad tycker ni? Blev det bättre. Sedan har jag en fråga också någon som använder blogspot och har två kolumer en till höger och en till vänster. Det skulle jag vilja ha men jag hittar ingen mall för det. Eller har ni lagt till den själv?

6 kommentarer:

Sandra sa...

Tycker det blev snyggt! Sitter just nu också och donar med hemsidan, ska göra om den till wordpress! Är så smidigt med wordpress men det tar ett tag att göra om alla sidor som man vill ha kvar... Men förhoppningsvis blir det bra sen :D

Annakarin @ Mathias.W sa...

Jättefint, tycker själv att vitt/svart vitt/grått är snyggast. Du fick till det superfint nu, hur gör du!?

Cattis sa...

Snyggt! Lättare att läsa med mindre text med. Bra!

Anna G sa...

Mycket lättare att läsa. Och snygg! Jag är nybörjare på blogspot så jag har noll koll när det gäller din fråga :)

Emilia sa...

Hejsan!
Nu, bättre sent än aldrig, har jag sett din kommentar på min blogg! Jag får skärpa mig och uppdatera den oftare! Kul att du tittar in hos mig! Jag skaffade tre kolumner till min blogg genom att följa instruktionen/länkningen på denna blogg:
http://lillaflisans.blogspot.com/2009/01/tre-kolumner.html

Sköt om dig!
Hälsningar Emilia

Mirre sa...

Detta vart ju kalas =D. fiin header du gjort också

kraaam