onsdag 6 februari 2008

Maysans fettknöl

Nu när bilen är såld blir det lite mer pengar i kassan. Som jag är skuldfri :)))) Så jag har bestämt mig på allvar att fettknölen ska bort, bort, bort så långt ögat kan nå. Helst så fort som möjligt ska bara åka till Sälen först.

Får kolla lite när Peder är ledig och när man får operera det kanske bara är vissa dagar. Sedan ska jag ta ut semester och sköta om min stora Pärla. Hon behöver verkligen känna sig älskad ifall jag ska tvinga henne till vetrinären igen. Maysan hatar att åka till vetrinären.

Men det känns skönt att jag har bestämt mig. Nu ska det bli av. Det kanske var därför hon sprang så sakta förra året ;)

1 kommentar:

Mirrekex sa...

Ohh vad skönt att känna att man kan unna sig att betla den operationen nu. Det är ju så dyrt sånt annars Kramis