lördag 15 augusti 2015

Träna med kvalitet

Jag är en väldigt lat person. Jag tränar gärna på saker vi kan och lite hipp som happ. Att ha en strukturerad träning och veta vad jag ska träna är inte riktigt min grej. Men nu jäklar ska jag göra det till min grej. Det må blir jobbigt för mig men i slutändan tror jag att vi kommer att få resultat.

Så hur ska jag strukturera, jo jag ska föra träningsdagbok. Har provat tidigare och det gick inte bra. Vi provar igen och med lite mer motivation den här gången. Jag håller på med ett exelblad i paddan av moment i olika grenar där jag ska färgmarkera vad vi kan och inte kan och vad vi tränar på. Lättare att se vad vi behöver träna mer på och vad vi kan bättre. 

Så jag hoppas att jag ska bli lite mer strukturerad och att jag kommer att gilla det i slutändan. Kommer definitivt att gilla det i slutändan om jag når mitt Stora mål. Har så klart en massa delmål på vägen. Målet nu är att bli klar i fortsättningsklass så fort det bara går. Helts igår då jag tycker det verkar vara en tråkig klass.




Inga kommentarer: