torsdag 16 juli 2015

Nya lydnasstjärnor

Ja det är i alla fall vad jag hoppas på. Vad betäckningen lydnadsstjärna står för är nog olika för alla man frågar. För mig betyder det just nu att komma runt på en lydnadstävling utan att skämmas. För tillfället är lydnadspris 3 drömmen och vissa kanske tycker att det är låga mål. Men för oss känns det som ett tillräckligt högt mål just nu.
 
Planen är att starta lydnad nämligen under den senare delen av året och datumet är bestämt. Jag har även fått med mig några andra att skämmas tillsammans med. Ja för det behöver man, någon att skratta tillsammans med eller gråta tillsammans med. Ett vad finns även med i bilden. Så nu ska denna bok och häfte bli min bibel. Måste nog även köpa boken att Lyckas på tävling så jag kanske slutar vara så jävla nervös när jag tävlar.

Inga kommentarer: