fredag 3 juli 2015

Go Pro Hero 3+

Jag har länge gått och suktat efter den här actionkameran och idag slog jag till som det även var lite rea på Elgiganten. Så nu håller jag på och kollar hur det fungerar. Testade den när jag var ner med hundarna till sjön och jag säger bara vilken jäkla bra bild det är. Liten lätt och smidig och jag tror att jag kommer att använda den här mycket. Nu har jag ingen display som visar vad jag filmar men det verkar gå bra ändå. Annars kan man tydligen använda sig av mobilen som fjärrkontroll och det är ju toppenbra. Det testar vi en annan dag :) Tyson i alla fall tycker att det är läskigt med sjön och vill helst inte alls gå ner men tjejerna trippar fint ner. Får ta med mig honom ner en dag själv och peppa upp honom lite.


1 kommentar:

Unknown sa...

Vilken kul leksak :)