måndag 25 augusti 2014

Vattenflaskan 2-0 Tyson

Idag började jag med att ta med vattenflaskan på promenad. Lite tajt med träningsbältet men jag får nu sy ett nytt helt enkelt. Jag har tyg att sy ett av så varför inte. Vi började med att träffa på en katt i morse och ja Tyson blev chockad när han blev blött i knoppen. Men det var effektivt.

På eftermiddagen var flaskan med igen och tre hundar träffade vi på. Första hunden var en hund Tyson skällde på igår men idag gick det mycket bättre. En spray och sedan kunde faktiskt Tyson ha drag kamp över vägen. Nästa hundträff var två hundar han även skällde på igår, jo det är sant. Nu gick det sämre som han inte ville leka men han var ändå duktig och kunde ta en petning i sidan. 

Så idag känner jag mig hoppfull och det gjorde jag inte igår. I morgon blir det kattträningsbloggning. 

Inga kommentarer: