söndag 16 februari 2014

Matten kom på mig!

Jag är besviken på min matte idag!

Igår sa hon att jag fick skämmas för att jag hade skrivit i bloggen. Jag förstår inte varför? Vad är det för fel med att vilja ha en snygg kille? Min mamma säger att jag är för ung...suck och suck. Vadå för ung, jag har ju blivit tjej om jag inte minns helt fel. Ibland blir jag bara så trött på henne men det känns som att jag måste lyssna på henne i den här frågan. Tänk om hon fryser inne med maten om jag fortsätter och prata om killar. Nej det går inte, det går verkligen inte. Jag vet att hon har ett smarrigt ben i skåpet och det vill jag gärna ha.

Men snyggingkillarna, jag kommer ihåg er. Vem säger att vi inte kan träffas i smyg kanske........ i sommar då har hon glömt det här

1 kommentar:

Herr Pudel sa...

Det låter toppen att träffas i smyg. Allt som är förbjudet är lite extra kul! Med vänlig hälsning/Herr Pudel