måndag 10 februari 2014

Inspirationen är noll till allt

Ja det händer inte överdrivet mycket i bloggen och det händer inte överdrivet mycket i våra liv heller. Det är lite segt just nu. Motivationen till att träna är noll och ja motivationen är rätt mycket noll till allt som har med detta värdelösa väder att göra. Jag brukar inte gnälla på vädret men det här är verkligen inte kul. Varför kan det inte få vara lite kallt så snön ligger kvar. Direkt det blev plusgrader igen så började Astrids problem med sin ena fot som ett brev på posten. Jag är så trött på detta väder. Jag vill mest ligga hemma under filten i soffan och inte göra någonting alls men det går ju inte. Kamelerna vill säkert göra mera saker men de får också ligga under filten i soffan när vi inte promenerar. 

Även fotoutmaningen går sjukt segt. Att sy ett måttanpassat täcke gick inte heller bra och varför ringer inte det där samtalet som jag vill ska ringa. 

Nej det gnälls bara här just nu men jag återkommer en annan dag när jag gnäller mindre ;)

Inga kommentarer: