fredag 14 februari 2014

257 Singel (33 av 365)


Var är du vilda snygga kille för mig????

Xena var namnet och jag är snygg brud ända ut i svansspetsen. Jag gillar att springa fort och vad det är jag jagar spelar inte så stor roll, bara det rör på sig. Jag gillar mat men inte all mat, så vill du bjuda mig på apelsin så spottar jag ut det. Men jag är inte otacksam som jag först smakar. Jag gillar att ligga varmt men du får stå ut med att jag springer ur sängen ca 30 gånger på en natt. Jag älskar att pussas och flåsa dig i nacken när jag sover. Men du måste ge mig en egen kudde så jag kan vila min snygga hals på den. Jag gillar accessoarer och du får gärna ge mig en present då och då. Jag gillar halsband med bling och de som sticker ut lite extra. Jag är också väldigt pratglad och älskar de som älskar mig.

Så om du gillar att mysa, springa fort och tål att jag skäller på dig då kanske du är killen för mig. Du måste absolut tåla att jag skäller och boxas lite. Kan du inte ta det då får du vända dig någon annanstans som jag gillar att uttrycka vad jag känner för stunden. Du måste också förstå att det är jag som står i centrum och inte du. Ett stor PLUS är det om du gillar att leta efter bajs.

Känner du att jag kan vara bruden för dig, kontakta genast min matte. MEN säg ABSOLUT INTE att du vill bli min kille för då kastar hon på luren eller kastar ut datorn. 


3 kommentarer:

Anonym sa...

vilken lyxbrud hon är lilla hjärtat <3<3 kram från mormor

Vippson sa...

Bästa Xena. Här kommer en intresseanmälan att bli din kavaljer. Jag är en pudelherre i mina bästa år som gillar att springa fort och skälla. Jag är bufflig som tusan och tacklar dig gärna. Jag följer gärna med på bajsletning och kanske även en liten klappjakt. Men kan vi skippa mysandet så vore jag tacksam. Vänligen/Herr Pudel

Mariella sa...

Jag älskar att springa, hoppa o jaga mindre saker som rör sig, o rör de sig inte så säger jag det till dem. Jag brukar säga till andra hundar som springer lösa o är för långt ifrån sin tvåbening, matte tycker inte jag behöver vara polis för den hunden KAN vara lös. Det KAN jag med, men ibland måste jag springa o nosa på ngt fast matte säger att jag ska komma.
Självklart får du stå i centrum, men jag kommer hela tiden prata dig i örat så du inte glömmer att jag oxå är där o att du luktar på mig ibland.
Att leta bajs är min specialitet, dock brukar jag göra som matte säger o spotta ut det, om det går.
Matte kallar mig för boll för att jag studsar mkt, jag har en specialstuds jag kan visa dig ngn gång ;)
Svansviftningar från Oliver