måndag 20 maj 2013

En beankudde för hund

Igår så hämtade jag min beankudde för hund som jag har köpt av en annan faraohundstjej. Hennes hundar ville inte ligga på den men Xena godkände den faktiskt och la sig på den efter att jag hade ställt upp henne på den och i morse så gick hon och la sig på den frivilligt. Astrid har också blivit uppställd på den men hon gick iväg och kanske vågar hon sig dit själv. Funderar om jag ska plocka ur lite fyllning som den är rätt kompakt och den säkert blir skönare att ligga på om det är lite mindre kulor i den. Funderar även om jag ska engagera någon att sy ett överdrag till din i en mera komfortabelt tyg än vad det är idag. Lite teddy hade nog inte varit helt fel. Eller så får jag köpa mig en symaskin :) Det skulle jag verkligen vilja ha. 


1 kommentar:

Quila o Ronja sa...

Ser superskön ut!!!
Vet du var dom finns att köpa??