fredag 10 februari 2012

Vi säger god natt

Astrid har bäddat ner sig i Mayas korg och jag har tagit ett vuxet beslut. Vi skippar tävlingen i Kungsör i morgon. Det.känns lite hårt men det känns också rätt men tråkigt. Jag sparar bensinkostnader för 30 mil och lägger dem i stället på bilens skatt som jag idag såg att jag skulle betala. Ibland är det trist med bil men den är ju också bra. vi siktar i stället in oss på den 10 mars i Kungsör i stället då vi också är anmälda. Då ska vi åka och vi hinner träna lite mera på att hoppa banor. Vi får redan tre tillfällen nu på sju dagar. Det är inte illa och så kanske vi hinner träna lite på platten också :-) Eller en hemgjord platt hemma. Har även en tenta jag måste plugga till så det är nog rätt beslut att inte åka.


Men visst känns det tråkigt.


2 kommentarer:

Grabbarna boys sa...

Ja, ibland måste man välja trots man vill göra allt.
Men det kommer fler tävlingar när skatten är betald!!!
Mysbild på Astrid när hon sover så gott...man blir ju riktigt trött.
Kanske dags att gå o lägga sig!
Vov o kram!

Britt Marie o Rudi sa...

Ibland känns inte tävlingarna rätt när man väl kommer fram till dagen som gäller. Då är det bra att stanna hemma och återkomma när det känns rätt! Absolut!