måndag 6 februari 2012

Nu har den kommit



Idag kom det ett litet kuvert med posten och först fattade jag inte vad det kunde vara men så förstod jag. Det var mitt mönster på en hundtröja. Enda nackdelen är att det är på engelska men det ska vi väl fixa. Bara att googla på mönstret och svåra ord så ska det nog gå bra.
Tack snälla Alex för att du förgyllde min dag idag och var så snäll och kopierade det här till mig. Ska bli så kul att försöka sig på det här nu när vi har fixat hundmössan :) Håller annars på med en tubmössa till Maya. Jag tror kanske att den sitter bättre än luvan. Skam den som ger sig. Den blir härligt randig i rött, orange och lime.

7 kommentarer:

Grabbarna boys sa...

SNYGGT!!!!
Vov från grabbarna boys!

Ann-Margret o Vinja sa...

Ska bli spännande att se resultatet sen :) Vad ska det bli för färg på den då.

Kram

Quila o Ronja sa...

Vad fin!! Då väntar vi spänning på att få se kamelerna på "catwalken" i fina tröjor ;-)

Christina Klosterberg sa...

vad kul, blir lite sugen att skapa något själv!

Ninni sa...

Spännande :D

Zallek - Kellaz sa...

Det ska bli spännande att se resultatet. Det är så kul att pyssla, spec till de fyrbenta.

Sara sa...

Gud vad roligt ser verkligen fram emot att se resultaten sen =)