söndag 26 februari 2012

Nu har vi bokat den 18 Mars

Den 18 Mars vill jag att Astrid springer som ett skott och hoppar allt jag ber henne om och självklart springer igenom alla tunnlar. Då går startskottet på våran första officiella tävling i hoppklass. Ett smolk i bägaren är dock att det inte går att få tag på ett hinder ute att träna på. Nu gör det väl inte så mycket som det typ är glashalt överallt. Men den 18 Mars är det Rättviks körhall som gäller. Den ska var uppvärmd men det vet jag inte om jag tror på. Ridhus brukar inte vara så varma uppvärmda eller inte.




6 kommentarer:

Anonym sa...

då ses vi. Ebba tävlar med Freja.

Zallek - Kellaz sa...

Jag ska också dit, men bara för att miljöträna. Ulrikas Ebba och Freja ska tävla däremot. Ska bli kul att heja på er!

Ninni sa...

Heja heja! Jag håller tummarna allt jag kan för att det går hur bra som helst för er! :D

Lyckopiller sa...

Lycka till!

Arlo sa...

Så kul!

Anna sa...

Jag håller tummarna för er! Go Sofie, Go!!!!