tisdag 10 januari 2012

Fin fin var den

Som jag har bestämt mig för att ställa Astrid lite i år så måste jag även ha några kläder till ändamålet. Har varit inne i den naturliga stilen. Men har nu ändrat mig. Tänker träna i kjol hemma så vi blir varma i kläderna. Jag känner mig lite obekväm i kjol men med träning ska väl det gå över tycker jag. Så mönstret ni ser är min nya kjol shoppad från tradera. Den vart mycket snygg tillsammans med en vit skjorta. Den är hög i midjan och går till knäna. Nu ser jag fram i mot att ställa hund igen.


6 kommentarer:

Arlo sa...

Snygga ni kommer att vara tillsammans! Annars kunde du ju visa kamel iklädd beduinkläder..:-)

Grabbarna boys sa...

Ni kommer helt klart bli snyggast i ringen!!
Vov o kram!

Anonym sa...

Ja just ja, inte bara hunden ska vara snygg. Smart att ta en kjol som inte är för tajt, då kan det uppstå svårigheter att hålla rätt tempo i ringen.

Quila o Ronja sa...

Tjusigt!!! Nu kommer jag ju att veta vem du är, om vi är på samma utställning! Hm.......vad ska jag ta på mig då????
Kram ;-)

Lyckopiller sa...

Blir roligt att följa er i utställningsringarna!

Zallek - Kellaz sa...

Snyggt! Vill se foto med kjolen på och er snyggt uppställda också.