söndag 22 januari 2012

Film på utmaningen

Kommer i morgon någon gång under dagen. Jag erkänner inte stolt men ärligt att vi inte har varit så duktiga på att träna. I lördags skrev jag tenta i sociologisk analys och hela veckan har varit ett stort pluggande. Hjärnan fick en härdsmälta igår under provet. Så igår orkade jag inte röra mig när jag kom hem och idag har vi hållet på med min bil som är sjuk för tillfället. Den verkligen läcker bromsvätska bak. vi har bara suckat och tittat på en väldigt gladig och oljig bromstrumma idag. Men nu vet vi vad som är felet. Skönt den ska nog rulla till helgen igen.


Så idag blev det ingen agilityträning heller och jag kunde inte låna husses bil som vi tränar i ett ridhus. Han är väldigt allergisk mot hästar och förra helgen luktade det häst i min bil när vi åkte hem. Så ingen lyckad helg med andra ord.



2 kommentarer:

Anna sa...

Tråkigt med bilen så du missade träningen. Du verkar ha mkt otur med bilar.

Jag har lagt ut ett klipp nu iaf på utmaningen, det ser inte snyggt ut. Hade tänkt träna mer men vi kom inte så långt

Christina Klosterberg sa...

Vad spännande med en film på utmaningen! Förstår om du är trött efter pluggande och prov - men sociologi det är ju jättekul! Så då kan jag vänta mig lite sociologiska analyser här i bloggen framöver;)