måndag 30 januari 2012

Astrid har fått en överaskning

Astrid vet inte än vad det är men i morgon ska hon få veta så jag hoppas att hon inte läser här nu. Idag var jag till Rusta och gjorde två stycken inköp. Så i bilen ligger nu en uppsättning slalompinnar som ska sättas upp gå gården i morgon och en tunnel inhandlades. Tänkte att det är ju bara att sätta fast ett lakan i ena änden så blir det en plattunnel också. Så nu ska vi bara bli bäst på slalom och tunnel. Det är nått som vi inte är så bra på. Eller ja tunneln går bra men hon vill gärna kolla om jag har nått i handen först. Så nu ska jag externbelöna med rak tunnel. Och slalomet är ju inte så lätt men jag tror att hon fixar det lätt som en pannkaka bara vi tar några portar i taget.

Självklart så de andra två kamelerna också få testa på de nya inköpen :)

3 kommentarer:

Arlo sa...

Jag ska inte tjalla! Va glad hon ska bli!

Sara sa...

Ååå vad roligt Rustas agility saker är himla bra och prisvärda :)

Ninni sa...

Underbart! Men jag blir avis. Här har de inga agilitysaker på Rusta :( (Om det inte är något nytt iof..?)