lördag 8 januari 2011

Promenader

Vi har mest promenerat och promenerat. Skriver inte så mycket pga handen. Det är jobbigt och tar lång tid. Men vi tar igen det sedan :)

Anka fick fira sin födelsedag med en ensam promenad tillsammans med mig.Hon var mycket nöjd som hon var lös under hela promenaden. Hon sprang lite som hon själv ville och var lite döv men vad gjorde det. Hon fyllde ju år :) Hoppade och studsade i snön och svansen gick fram och tillbaka. Det var så härligt att se

Idag har min mamma vari här och tagit Maya och Astrid på en lång promenad. Anka och jag följde med en bit men sedan fick de fortsätta själva. Såg att Maya hade svårt att gå från sin matte.Hon ville nog helst vilja följa med mig hem. Hon är väldigt mammig. Men när jag försvann gick det bra. Nu är alla väldigt nöjda och sover gott.

1 kommentar:

Lyckopiller sa...

hoppas du snart blir bättre i handen!