torsdag 13 januari 2011

Beställt från foderbilen

I dag fick jag se på "boken" att om man beställde nu från foderbilen så fick man 5 böcker av Fredrik Steen på köpet. Hundböcker kan man aldrig få för många av så jag hoppas att de inte är slut :) Jag har beställt och det blev inte billigt långt över de fyrahundra som man var tvungen att beställa över för att få böckerna.

15 kg hundmat till Maya och Anka, 10 kg kattmat till katterna som är väldigt glupska, lite laxolja och glukosaminpulver till Anka. Den lilla burken var fan dyr :)

1 kommentar:

Malin sa...

De var en rätt bra ranson du beställde, men de går ju alltid åt! :)
Åh, mina bara äääälskar det, dom blir helt galna nu när dom ska få mat. Så nu hoppas jag på att lill killen ska gå upp i vikt!
Har en stor extra fyrs men känns onödigt att ha igång den enbart får färskfoder så de är helt perfekt när de finns så pass nära! :)