måndag 31 januari 2011

Långpromenad och praktik

I dag har jag börjat på min 4 månaders praktik så det kommer att bli mycket jobb framöver. Igår gick i alla fall jag och hundarna tillsammans med Cattis och Helena och deras bestar 9 km. Det var underbart i det väldigt sköna vädret. Maya var inte så impad över sin fleece overall som hon fick ha på sig. Idag tog vi också en långpromenad efter att jag kom hem från praktiken. Väldigt skönt att bara slänga på sig kläderna och ut efter en hel dag inne. Nu ligger hundarna och mumsar vackert på benen som de fick av mormor i lördags.

5 kommentarer:

Tassintryck sa...

Joru, hemma hos oss slår det gärna slint också. Tur att det så hållbart material ändå.
kram från mig
/maria

Ann-Margret o Vinja sa...

Visst är det härligt med långpromenader :) Speciellt när man har trevligt sällskap också, då går det verkligen lätt att vara ute och gå :)

Idag har vi super mulet och trist här :( Här även regnat tror jag, inte kul alls när det blir så halt :( Så idag så ska vi undersöka en barmarks plätt om den är tillräckligt stor att göra en lite uppletande ruta :)

Ha en bra dag du och alla vovvarna :)

Anonym sa...

Vilka vackra hundar!!!

Lyckopiller sa...

Lycka till med jobbet!

Ann-Margret o Vinja sa...

Låter kanon härligt med en långpromenad :) Speciellt när man har sällskap :)

Ha en bra dag :)

Hade för mig jag skrev för någon dag sen men det måste ha försvunnit :(