måndag 24 januari 2011

Måste snart börja planera

Snart är det ju dax att börja tävla igen. Det är inte sant vad fort det har gått från våran sista tävling i somras. Ja jag räknar inte in hundmässan. Så det kanske är dax att öppna kalendern och börja planera. Det är lite som jag skulle vilja göra med hundarna i år. Så det kan ju vara bra att ha lite framförhållning och bestäma vilken hund man ska anmäla till vad.

Brukar ni ha stor framförhållning om ni tävlar så ni vet precis var och när ni ska göra det. Eller kör ni en mer, nu är jag sugen på att tävla lite eller väntar på att det ska gå framåt lite till i träningen innan ni bestämmer er. Jag är lite så att jag tuttar och kör även om vi inte är riktigt färdiga :) Man måste ju kolla var formen är.

7 kommentarer:

Josefin och Akilles sa...

I sommar ska det helhjärtat satsas på att Akilles tar sin LClicens så fort det bara går så han kan få ut och tävla lite :) sen blir det SvFKs specialer och kanske nån mer utställning :) Jag hoppas vi ses!

Ann-Margret o Vinja sa...

I Elit-spår i brukset är det bara anmäla till allt som ligger inom lagom avstånd för man blir jätte ofta bortlottad i den klassen :( Har man riktigt otur kommer man inte med på någon alls :(

Lyckopiller sa...

Vi tävlar ju inte alls, men försöker planera in kurser för skojs skull. Kan´ske det blir nån utställning för Ella oxå.

Helena sa...

Planeringsarbetet är nästan det roligaste!

Kram
/H

Ann-Margret o Vinja sa...

Sv. Ja visst är det kanon med en inomhus hall :)
Men tyvärr så måste man boka väldigt tidigt om man ska kunna få tider. Är många som tränar där. Ja det är jätte tråkigt att man blir så mycke bortlottad på elit tävlingarna :(

Mirre sa...

Ohh det låter så spännande att planera ju =D, dessutom, brinner ju du för det, så jag säger shoot =D

Ja, håller med, tycker inte heller vi ska byta ännu, resonerar som ni. Men gjorde ett blogginlägg för att få reaktioner för är själv inte så insatt i vad senior innebär. Det är väl eg fettmängden det innebär eg

kramar

Emelie sa...

Skulle vilja skriva att jag är en sån som planerar in hela året tidigt och har små mål att uppnå men sanningen är att jag anmäler ofta i sista sekunden lite här och där, i år blir det väl lite utställningar och lure coursing och kanske någon rally lydnads tävling om jag kommer igång med träningen igen :)

Men vi lär väl synas lite överallt under året :)