onsdag 29 juli 2009

Skulle behöva uppdatera min hemsida

Hundarna har ju en hemsida också förrutom bloggen och den har jag inte uppdaterat på tre månader. Så nu känns det jobbigt att göra det. Sen skäms jag som jag själv tycker att man ska uppdatera ofta om man ska ha en hemsida så nu måste jag bestämma mig hur jag ska göra.

Jag är rätt trött på den där tråkiga mallen och sedan håller mitt uttrymme på att ta slut. Jag skulle vilja ha en riktig hemsida som byggs eller nått annat skoj. Sen vill jag inte ha sidorna på hemsidan i vänsterkanten utan under headern. Sen har jag funderat på om inte bloggen ska ligga som framsida på hemsidan. Ja jag vet inte. Som ni ser funderar jag lite.

Har ni några förslag på gratis hemsidor eller program som är lätta att bygga i. Eller finns det någon blogg som man kan göra så här i. Lägga länkar under headern som en hemsida??? Förstår ni hur jag menar. Eller kom gärna med andra förslag. På gratis program som är bra eller nått annat. Jag har också funderar om man kan bygga lite i blogger men jag är ju som sagt helt nollställd och feg för att prova.

3 kommentarer:

Anonym sa...

www.one.com den kostar 12 kr i månaden och de har ett eget webside verktyg som är lätt att bygga i och du kan ha mail och allt där, en jättebra host, som även har en online chatt som man går på om man behöver hjälp så får man det live

kram
Alex

Norbergarna sa...

lycka till i helgen nu då!! Håller tummarna som alltid=)

http://www.ronia.be sa...

One.com har jag med fast lagt upp en egen sida då men de har även mallar som Alex säger. Bra med utrymme till foton får man med.