tisdag 28 juli 2009

Fodret har kommit :)

Det var snabba puckar måste jag säga. Det tog nästan två dygn att få det till dörren. Det kom i ett litet packet. Tyckte först att de måste ha lurat mig som paketet var så litet men det var då 15 kg när jag hällde upp fodret i tunnan. Som det här fodret är köpt till Maya som hon är så kräsen och för att det är billigt så ska det bli intressant.

Vid första anblicken nosade Maya bara på det och gick i väg. Förbannade hund tänkte jag. Sen truggade jag lite och hon smakade och smakade genom att stoppa in kulan i munnen och spotta ut den igen och höll på så ett tag. Sedan gick den i. Hon är för rolig. Ska bli kul och se hennes min ikväll när den ska ner i maten.Kommer hon att äta eller kommer hon att låta bli.

1 kommentar:

Cattis sa...

Hoppas vi blir nöjda och fortsätter med det :)