måndag 27 juli 2009

Nu fick jag fjärilar i magen

Har gått här och stampat runt datorn i flera dagar pga att jag är så förbannat nyfiken. Jag har anmält Astrid till SvVk´s utställning i Umeå. När jag har kollat in andra år så har deltagar antalet legat på max 1 faraohund. I år är det två anmälda Astrid och en tik som bor i Kiruna. Jag känner fjärilarna i magen och pressen redan nu. I Umeå gjorde mamma Maya bedriften med Lotta i snöret att bli Champion och BIS- brukshund 2005. Nu kommer jag inte att kunna sova på två veckor. Men först Svenstavik. Tur att Astrid inte kan läsa :)

1 kommentar:

Maria sa...

Den tiken bor numera i Umeå men jag gissar adress uppdateringen inte har hunnit ikapp oss än ;)
Ja det är alltså Halia som kommer som den andra storöra. Vad roligt att få träffa några av berömdheterna som jag läst så mycket om!

/Maria Johansson