fredag 31 juli 2009

Nu är det dax att åka

Tack alla som håller tummarna för oss i helgen. Vi hoppas att det inte blir som förra sommaren. Cert på Skk och inget på SvVk. Men med min otur för vi har verkligen otur tycker jag så har jag inga förhoppningar alls. Vi satsar på två bra framträdanden i ringen. Försökte förra helgen peppa Astrid med att vi skulle sopa matan med våra konkurrenter men jag vet inte om hon förstod innebörden ;)

Nej vi hoppas på en toppendag och en mer lättförstålig bedömning än förra helgen. Då hade man inte en aning om vad domaren gillade och inte.

Ha en bra helg allihopa, nu ger vi oss ut på vägen igen.

Kram kram

3 kommentarer:

Norbergarna sa...

Dom gångerna jag varit i väg och inte haft nå direkta förväntningar av dagen så är det då det gått som bäst=)!

..men lycka till ändå;)

Helena sa...

GRATTIS till cert och cacib och BIM på Skk. Nu gäller det ta hem det på em också!!! Vi håller tummarna stenhårt!

Kraaaam

Ann och lowa sa...

Lycka till !!=)