onsdag 8 juli 2009

Här är det lugnt

Det regnar och regnar så vi gör inte så mycket. Vi vilar och går långisar i regnet och laddar inför helgen. Samt det står en massa mat på shemat för tjejerna så de ska orka springa fort fort i helgen. Så de smälter mest mat just nu mellan promenaderna :))

Till hösten när jag ska börja mitt nya liv så har jag tänkt att jag ska ta tag i det här med hundträningen på riktigt. Jag hoppas att jag då kommer att ha lite mer tid och ork än jag har idag. Saknar verkligen att träna mina hundar men har inte lust att göra det när jag känner mig trött och orkeslös. Humöret är ju inte alltid det bästa då så det är bättre att låta bli. Så jag hoppas att det i Augusti blir ändring på det :) Det hoppas nog även monstren här hemma. Lydnad och agility står då på shemat hoppas jag.

Inga kommentarer: