fredag 10 juli 2009

Ny helg nya äventyr

Sitter här och funderar vad jag ska packa till i helgen. Jag och hundarna åker imorgon direkt efter att jag har jobbat till Söderhamn och flygstadens lilla hotellrum. Vi ska där sova på området för att tävla tidigt tidigt på söndag morgon. Undra om jag får ställa kl på 03,00 för att ge dem mat som de ska springa vid kl 08,00 på söndag morgon. Det är ju väldigt viktigt att de äter långt innan de ska tävla.

Känns faktiskt toppen att de ska tävla så tidigt som vi då kan gå tillbaka till hotellrummet och vila massor till lopp 2. Ja om de nu får springa lopp 2 men det hoppas jag väll.

Nej det ska bli kul med en liten minisemester igen. Peder är hemma och vaktar klenoderna Mulis och Doris.

2 kommentarer:

Norbergarna sa...

Åh vad kul! Lycka till!!

Cattis o gänget sa...

Håller tummar och tassar för er imorgon :)