torsdag 3 september 2015

Tränat på akilleshällen

Eftersom jag är sjuk och är soffliggandes och hundarna får nöja sig med att gå ut på gården korta vändor så körde vi igår kväll ett superkort träningspass när jag kände mig piggare.

Xena har otroligt svårt för skylten Sitt, lämna, gå 1 steg, kalla in, sitt så den tränade vi på och ett steg till sidan åt höger och vänster med sitt. Tycker att de börjar bli rätt bra momenten men visst kan de bli bättre. Men nu stannar hon i alla fall kvar när jag går ett steg. 

Tyson var så gasad så det på filmen var det enda bra vi fick till hahahaha men han är så rolig och när han gör saker bra så blir det bra. Vi kämpar vidare. Han hade jättesvårt för att godiset står på bordet som jag går och hämtar

Sedan var det Astrid som tycker att träning är för jobbigt nu för tiden. Man kan ju starkt se vad hon tycker om en matbit som godis. Inte alls godkänt och ja hon vill inte alls. Vet inte varför men hon var ju lite glad i alla fall på slutet. 


Inga kommentarer: