måndag 7 september 2015

Ser fram emot 2016

Känns som 2016 kommer att bli ett riktigt hundår och jag ser verkligen fram emot det. Nu är det bara att hålla tummarna att allt går vägen för det känns så FÖRBANNAT roligt! Äntligen ska jag få gå kurser som är inriktade mot ett speciellt ämne och äntligen ska jag få gå kurs för Zandra Beijer. Har hört så mycket gott om henne och älskar attityden som hon och hennes hund Lystra har när de tävlar. Det som nästan är roligast är att Emelie med faraohunden Poncha även hon ska gå kurser. Vi ska gå samma kurs wohooooo vad kul det ska bli. Vi måste ju visa upp vår underbara ras och visa vad duktiga de är. Så idag har jag bokat stuga/vandrarhem i Kungsör.
 
Har även preliminärbokat fortsättningskurs på kursen jag gick i augusti för Pernilla Pöykiöniemi i augusti 2016. Ja ni förstår nu är det på gång när man ligger ett år framåt i planeringen redan nu :) Vill ju inte bara ha rallykameler jag vill även trollbindas av htm och freestylevärlden då jag tycker att det verkar vara väldigt roliga sporter. Tror även att sporten kan passa kamelen och giraffen som handen i handsken. 

Men innan 2016 ska vi då försöka ro visa mål i hamn. Bäst vi börjar i morgon så de blir uppfyllda




Inga kommentarer: