måndag 14 september 2015

Htm och Freestyleprogram

Igår höll jag på att glömma att åka till freestyleträningen på Borlänge Brukshundklubb men jag kom på det i sista sekunden och kom lite försent. Men jag är superglad att jag åkte då jag fick hjälp med att få ihop ett program till Xena i freestyle. Tysons program i Htm har jag faktiskt kommit på helt själv och jag tycker att det blev bra för att vara mitt första program någonsin. Men superglad att Märta kunde hjälpa oss 
.

Så så här se vår skiss ut för tillfället över hur programmet ska se ut i klass 1. Jag tycker att det känns roligt och jag tror att Xena kommer att gilla det. Vi ska dansa till gamla dängan Girl´s Just Wanna Have Fun. Det kommer att bli så bra.


Tyson han ska dansa fram till Queens We Will Rock You. Jag tror den kommer att passa honom perfekt bara han håller sig i skinnet och sköter sig.

Båda programmen känns bra så nu är det bara att börja träna och vi ska baklängeskedja. Det har jag aldrig gjort tidigare så det ska bli intressant. 

Inga kommentarer: