tisdag 4 mars 2014

Uppdatering av matten

Alla som läser min blogg kanske inte vet att jag studerar till socionom. Innan jag började på sociomprogrammet så läste jag två år till psykiatrisk skötare. Jag blir socionom i januari 2015 och det har känts lite tungt som jag har studerat under en lång tid känns det som.
 
Förra veckan var jag på anställningsintervju för ett jobb i kommunen där jag bor och idag fick jag svaret att de ville erbjuda mig jobbet och jag tackade så klart jaaaaaa.
 
Så till januari 2015 ska jag både plugga och jobba och det känns så roligt och verkligen en kick för att avsluta studierna.
 
Så nu väntar upplärning, kontor och nya vanor och jag ska bli biståndshandläggare.
 
Jag är så tacksam till min gamla chef på psyket som sa att jag skulle investera i mig själv och fortsätta studera när jag hade funderingar på hur jag skulle göra. Så jag säger ja till studier och höga studielån men jag får också ett jobb som jag vill ha och utvecklas inom.

3 kommentarer:

Siriosmilla sa...

Grattis till jobbet och lycka till!

desperat hemmafru sa...

Vad kul att få ett jobb som du vill ha! Grattis!

Erika sa...

Stort grattis till jobbet!