söndag 9 mars 2014

Helt om från varandra

Förra veckan blev jag visad en ny sida på facebook som heter Rallylydnad veckans utmaning. Sidan går ut på att träna in olika skyltar från alla klasser. Det kommer ut fyra olika skyltar med jämna mellanrum som man kan lära sin och koppla ihop och sedan spela in en film på och lägga upp.

Själv har jag haft lite mycket att göra så jag har inte riktigt kommit i gång än men jag gjorde för några dagar sedan den här filmen med Xena om skylten helt om från varandra. Hon fattade rätt fort vad jag ville göra och det här är ingen skylt som jag förut har tränat in och när ni kollar på filmen så ser ni att jag måste vara lite snabbare. Ja ingen är speciellt perfekt men jag gillar attityden i henne och sammarbetsvilligheten och det är det viktigaste tycker jag. Vi tränar mera på den här skylten så kommer det att bli bra. 

Det intressanta med den här skylten är kanske att Xena inte kan fotgående så bra än men hon följer väldigt fint med. Men lite träning kommer det nog att bli fin fint. 


Inga kommentarer: