tisdag 18 mars 2014

Sovmorgon

Det har slagit mig att den här veckan är sista veckan tillsammans med kamelerna hemma på väldigt länge. Nu börjar det hårda livet för dem då jag på måndag går ut på praktik i 10 veckor och sedan ska jag börja jobba också direkt i sommar och sedan får jag ingen semester innan sommaren 2015. 

Ja nu är det slut på slapparlivet och de sköna promenaderna på dagarna. Nu börjar det hårda livet med jobb och väntan för kamelerna över att husse och matte ska komma hem. Men det kommer även att bjuda dem på mera aktiviteter som matten kommer att kunna ha råd att göra mera saker med dem och då tänker jag framförallt på kurser. Det var länge sedan vi gick någon kurs och det är någonting som jag saknar. 

Idag åt vi frukost tidigt för att sedan gå och lägga oss igen. Astrid på min vänstra sida på husses sida och Xena under täcket och en katt på varje arm. Så såg min sovmorgon ut och det var underbart.

Inga kommentarer: