tisdag 23 juli 2013

Jag tar tag i det här igen

För något år sedan så startade jag upp en blogg om hur mycket pengar jag la på mina hundar och katter på ett år. Nu har jag inte skrivit i den på länge men känner nu att det börjar bli dax igen. Kommer att börja den 1 Augusti igen och föra dagbok över mina inköp och allt som har med hundägandet att göra. Ibland sitter man hemma och gnäller över att det är tomt i plånboken men för mina fyrbenta vänner är det aldrig tomt i plånboken är det inte konstigt :) Lite extra intressant är det nu som Astrid också är sjuk och se vad medicinerna drar iväg på under 5 månader och då äter hon inte så mycket mediciner. Fem månader blir det som det bara 1 Augusti är fem månader kvar till nyår. Sedan fortsätter vi under 2014 också så klart.

Så vill ni kolla in Bloggen sedan så hittar ni den HÄR

2 kommentarer:

Hanna aka Lilla My sa...

Det skulle jag aldrig våga göra. Modigt :)

Anna sa...

Ja, usch vad det drar iväg! Modigt och bra initiativ! Gaia älskar kottar mer än något annat, brukar tänka på det när jag ibland köpt någon dyr leksak - kanske är jag som tycker den är roligast... :P