tisdag 15 februari 2011

Kollage från promenaden




4 kommentarer:

Sofia sa...

Jag hittade hit från vinthund.net, galet snygga de där faraohundarna! :)

Ann-Margret o Vinja sa...

Nej nätterna är verkligen ingen höjdare :( Önskar man vore sån som somna bara man la huvudet på kudden :)

Härliga bilder på vovvarna :)

Sofia sa...

Åh, vad roligt att du kommer tillbaka igen :)

Jag tänkte först att jag skulle kolla och kommentera alla bloggar i den där tråden, men många var ju avslutade och ganska oaktiva (och vissa inte så roliga...) men jag gillar din blogg! :)

Har tydligen febertopp idag (och hoppas verkligen att det är bättre imorgon) men det är en himla tur att man har snälla hundar. Lillebror ska åka tio mil hit imorgon för att köpa hundmat, lite ätbart till mig och alvedon. Så himla snällt!

Hoppas ni har haft en bra dag...

Sofia sa...

Hahaha, skönt att höra att det inte bara är jag som sätter mig i såna situationer :P
Tack för peppen :)
/Sjuklingen