måndag 21 februari 2011

JIPPI vi kom med

Idag blev jag mycket glad, lycklig och förväntansfull när jag öppnade min inkorg i mailen. Där, där, där låg ett mail från foderbilen som berättade att de ville ha med mig och bloggen i deras testpanel för deras produkter. Gud vad roligt det ska bli och att de tyckte att min blogg var så pass intressant för deras produkter. Nu ska här skrivas ett mera utförligt mail om mig och mina djur för att få veta vilke produkter vi ska få testa.

Vilken spännande framtid vi går till mötes. Håll utskick efter foderbilens produkter här i framtiden :))

6 kommentarer:

Sandra sa...

Grattis vad kul :) har dock ingen aning om vad foderbilen är för något men jag antar att jag kommer att få veta det genom din blogg inom det snaraste ;)

Nina sa...

Åh vad spännande!! Grattis!!

Ann-Margret o Vinja sa...

Vad kul :) Ska bli spännande se vad det är som ni ska få pröva.

Veronica sa...

Vi kom också med!! :D

Quila o Ronja sa...

Hej. Visst ska det bli kul! Återkommer, för att se vad ni får testa ;D
//Susanne

Anonym sa...

Åååå vad roligt!
Vi kom också med :)
Detta ska bli jätte roligt!