torsdag 3 februari 2011

Kan det bli nått av den här tror ni?

Här är jag och Astrid när vi tränade lite idag. Vi har nästan inte alls tränat på det här och det syns ju. Dels på hennes osäkra stil och på min fina sneda stil hahaha. Den är ju för vacker. Astrid var från början tänkt att hon och jag skulle göra en massa saker. Nu har det inte blivit så men det är ju aldrig för sent. Hon är ju inte direkt gammal. Så vad tror ni, kan det bli nått av lillstrumpan? Jag tror det bara hon får lite träning ;) Hon är lättlärd

Vet inte varför det inte går att sätta filmen ovanför signaturen heller :)

3 kommentarer:

Cat sa...

Jättefint :) Men sluta backa vid sättandet, annars kan det bli problem senare när det ska bort ;) Bara ett tips :)

Ann-Margret o Vinja sa...

Såklart hon kan lära sig :) Men en liten fråga. Varför backar du när du vill få henne att sätta sig i stället för att få hennelängre fram med godiset och sen få henne och sätta sig genom en handrörelse uppåt, om du förstår vad jag menar. Risken är att hon alltid kommer vänta på att du ska ta ett steg bakåt för hon ska sätta sig.

Självklart gör du precis som du vill, var bara ett litet tips ;)

Tassintryck sa...

Jättefint. Ser att du redan fått tipset om att inte backa in till hunden. Jag gjorde precis likadant med Edda på kursen. Skitsvårt att lära om.. Mig själv alltså :-).
Ha det bra!
kram från mig
/maria