torsdag 17 februari 2011

Bilder från dagens promenad

Maysan är på språng och det går ju inte fort :) Men hon tyckte att det var mysigt

Astrid hittade en pinne att tugga på

Finaste gammel Anka med den gråa nosen

Brudar i overall :)

Doris hälsar oss välkomna hem. Anka ser ut att tycka att hon är korkad

Bara för att man är gammal betyder inte det att man inte kan busa

Äta upp Doris hör ibland till en favorit

Här kommer hon snöleoparden Doris. Väldigt fin men samtidigt det djuret i familjen som är mest speciell. Har alltid tyckt att det är hundarna som står för det eller Mulis men nej det är Doris.



8 kommentarer:

Sandra sa...

Hej tack för titten på min blogg :) Vilka stiliga vovvar du ligger inne med....och katt såklart ;) nu skall jag kika runt lite på din blogg...på återseende :)

Anonym sa...

Tack för besöket på min blogg. Vilka härliga hundar du har. Jag arbetar i Säter, hoppas jag får träffa dina vackra hundar "live" någon gång.

Arlo sa...

Tjena brudgänget! Kan man ha sån tur så tre snygga tjejer i spridda åldrar tittar in hos mig på bloggen? Jo, det kan man! Jag ska kolla lite mer på er nu! Vi hörs!

Grabbarna boys sa...

Hejsan!
Tack för inlägget på vår blogg.
Jag har kikat runt en del på din blogg och den är jättehärlig med fina hundar.
Hit kikar jag gärna in igen!
/Patricia

Cajsa och Ozzy sa...

Vilka fina bilder!!=) Ja jag saknar oxå våra promenader!! Hoppas du får nån ordning på din hand oxå!!

Anonym sa...

Nä på gymnasieskolan i samma byggnad som sjukhuset.

Boubou sa...

Härliga vinterbilder! Tycker absolut att matte ska fundera på pudel. Jag fick ha lite lång päls nu när det var kallt, men nu har jag en ny klipptid om 2 mån igen så att jag inte får björnfrisyr. Däremellan blir jag lite toppad runt ögonen. :)

Ann-Margret o Vinja sa...

Härligt dom ser ut att ha i snön :) Tur det finns bra overaller till dom så dom inte fryser. Ibland när det är riktigt kallt skulle nästan Vinja behöva ha täcken med ben också.

Var köper man såna täcken och är dom dyra?

Hoppas ni får en bra helg :) Vinja och jag åker på läger i morgon bitti och kommer hem på söndag igen.