torsdag 24 februari 2011

Hemma gjort hundgodis

Torkad blodpudding i ugnen det är smaskens säger kamelerna. Är lite kinkig på vad jag slänger åt Astrid nu för tiden som hon fick sina prickar innan jul. Så jag skulle behöva MASSOR med tips på hemlagat hundgodis. Helst inget som jag spyr av hahaha. Så har ni några bra recept skriv ner dem till mig är ni snälla. Alla tips mottags tackssamt även de äckliga ;) för de gillar ju hundarna säkert bäst. Någon som vet om man kan torka leverpastej i ugnen?


3 kommentarer:

Akilles sa...

Köp en grillad kyckling och "strimla" ner den och sen torka i ugnen, det är smaskens! :)

Mirre sa...

Hejsan, gött =D. Tror säkerligen man kan torka leverpastej i ugnen om man skär dem lite tjockare =D, ta falukorv annars?

Hoppas att sårat håller sig så fånt så han inte behöver sy om, är ju lite trist läge då det är över armbågen, det vet ju du, gjorde inte Maya det?

Kramar

Lina sa...

Leverpastej har jag aldrig testat att torka men funkar säkert! Torkad blodpudding är bästa =) ..använt d sålänge jag haft hund!