torsdag 22 november 2007

Nya vänner

Det är alltid roligt att träffa nya personer och göra nya bekanskaper. Jag har ivarjefall gjort en sådan här i veckan.

Det har börjat en ny vikare på jobbet som kallas för Mirre. Hon och jag har gått tillsammans på jobbet i två dagar. Hon ska vara vikarie för mig når jag och flocken åker till fjätervålen i februari. Det var roligt och skönt att ha någon att prata och skratta med några dagar. 2 dagar har vi pratat hund, även lite annat men mest hund. Mirre har en brun labbe kille som heter Bellman.

Så för omväxlings skulle har det varit två roliga dagar på jobbet. Tack Mirre för att du har förgyllt min vardag.

2 kommentarer:

Mirrekex sa...

Hej ja det var jätteskönt med massage. Ohh vad glad jav blir av dina rader om mig :0) Jag håller med tillfullo. Varit kalaskul att jobba med dig du är jätemysig. Ah du ska gå på kursen med Pernilla. Känner mig sugen jag också. Hihi förhoppningsvis somnar inte jag i soffan ikväll. Jag har tagit en lur nu hihi. Somnade till det var jäteskönt. Ha en underbar helg kramis

Mirrekex sa...

Jag funderar på man måste regga sig som medlem för att kunna kommentera din fina blogg. Kan vara idee att skaffa en på www.wordpress.com så får dus äkert mera besökare :) Jag har en gamal sida där hihi

http://bellman.wordpress.com/ Men har ej korten och det kvar som jag haft där.

Ett tips bara kramis