fredag 9 oktober 2015

Spännande och skrämmande

Nu har vi anmält oss till vår första tävling i freestyle och htm. Var säger jag inte men det ska bli så jäkla spännande. Vad kommer de att hitta på, kommer de att sköta sig eller kommer jag att få skämmas. Jag hoppas så klart på det första men man vet aldrig när det gäller kamelen och giraffen. Tysons htm program är klart sedan länge, värre är det med Xenas freesyleprogram men vi vet vad vi ska göra men jag får inte riktigt musiken att klaffa känner jag när jag torrgår. Men det löser sig nog med tiden. Har en reservlåt men den är det mer som måste funka i för att det ska bli rätt. Vi får se vad som händer. Men nu tränar vi på med våra program. 

Men det är ju inte bara programmen som ska bli klara utan vad ska jag ha på mig. Sedan vill jag sy två halsband till dem som de ska ha på tävlingen. Det är mycket nu

Inga kommentarer: