lördag 3 oktober 2015

Fy fan vilken bra shopping

I tisdags när jag testade på drag så testade jag även Ankis dragbälte från Zero DC och det kändes knappt att jag hade det på mig. Mitt midjebälte det snurrar och åker upp och ner på kroppen och börjar bli allmänt slitet som att det var varit på världens fest. Så jag beställde ett bälte och fy fan säger jag bara vilket jävla bra bälte. Det satt som en smäck på kroppen det rörde sig inte upp och ner fast jag inte hade spänt in benremmarna så mycket. När kamelerna drog så blev det ett bra tryck i bältet och det blev inte jobbigt att bromsa med kroppen. linan löpte fritt i ett rep i stället för att sitta fast i en expander. Nej jag tycker att det var mycket skönare och draget blev bättre. Brett var det också bak på ryggen och det var skönt. Ett plus till var att det fanns en fick på bältet där mobil plus ett mindre koppel för plats samt nycklar om man vill ha dem där. Så jäkla nöjd över köpet. 

De andra två lyckade köpen jag har gjort är två kamptrasor. Kamelerna och giraffen blir som tokiga när jag börjar vifta med dessa. sköna och att hålla i och den bruna i fuskpäls har en expander som gör att det blir skönt att ha dragkamp med hunden. Den med vitt ludd är det kaninskinn i och fleece. Också helt suverän att kampa med. Till och med Astrid gillar dem och då är det ett bra betyg hon kampar inte med vad som helst. 

Som vanligt har jag shoppat på Csigora då ingen butik slår utbudet av saker samt har en fantastisk service. Paketet är nästan i brevlådan när man klickar på köp. 




Inga kommentarer: