söndag 18 oktober 2015

Alla tycker att det är superroligt

Idag har vi träffat det lilla gänget som vi tränar freestyle med varje söndag. Jag är så glad att jag har hittat dessa människor som freestyle känns som en sport där man behöver lite feedback och hur andra bygger upp sitt program. Visst det är viktigt i alla hundsporter att ha någon som ser vad man gör för fel och som kan peppa en när det går dåligt. Jag har tränat alla andra hundsporter själv och det har gått bra men freestyle känns svårt att träna själv, vet inte varför men det är som att fantasin tar slut.

Men så idag har vi träffat våra freestylevänner och det gick så förbaskat bra. Provade Xena på Tysons htmprogram  och det gick fina fisken. Jag är så himla nöjd över mina kameler och giraffen som skötte sig superbra idag. Xena var supertaggad och snurrade som värsta tornadon. Astrid var som vanligt guldkamelen och går som klockan. SUPERNÖJD över Tyson idag som tränade lös i klubbrummet med 6 hundar i rummet men han var bara intresserad av sin matte. Allo the borzoi låg på golvet och sov vid mattan men Tyson brydde sig inte. Så jäkla duktig är han hysteriokon.



Inga kommentarer: