onsdag 4 november 2009

Två klövar till i frysen


Nu har jag fyra klövar i frysen. En till varje hund alltså. Det känns bra. Tänk vad skoj det skulle vara ifall Anka kunde få ett godkänt anlagspår i viltspår. Hon ska få testa och spåra i alla fall och gillar hon det så satsar vi helt klart på ett anlag. Astrid tror jag inte är några problem hon är ju redan nu intresserad av frysen. Maya har jag ingen anning om för hon är ju lite speciell. Hon är inte så intresserad av vanliga spår och pinnarna kollar hon bara dumt på men det kanske blir andra bullar med lite blod och en äcklig klöv. Hon gillar ju äckliga saker.


Så nu väntar vi bara på lite bättre och kallare väder så klöven håller längre. Sen ska vi spåra massor.


Så alla mina vänner tar ketchupen och senapen slut. Diska flaskorna och ge dem till mig.

Inga kommentarer: