söndag 29 maj 2016

Bara att bita ihop och skratta

Förra året hade jag en dröm och nu får jag nog ta och erkänna att drömmen antagligen inte kommer att slå in. Jag har inte direkt lagt upp en bra plan i träningen för att den ska kunna slå in om vi säger så. Eller jag har totalt förkastat fotgåendet lite gran och det såg man även tydligt på senaste htm tävlingen. Jag är lite ofokuserad just nu vad jag vill med vår träning. Planen i år var att köra sista tävlingen i freestyle i mars men det sket sig ju som vi har tävlat nu i maj. Maj skulle vara månaden rallyn skulle ligga som nummer ett på prioriteringslistan. Nu gör den verkligen inte det och om några dagar är det juni. 

4 juni ska vi tävla avancerad klass och ja vi får nog kämpa oss igenom klassen och göra det bästa av det. Synd bara vi ska tävla på hemmaklubben och skämma ut oss men vi får bjuda på det känner jag. Ska bli lite spännande ändå och se om vi får mer än 33 poäng som vi fick i december i avancerad klass. Vi har i alla fall nått vi kan slå och bli bättre på. 

Nej nu får jag bestämma mig vad vi ska satsa på under tiden jag funderar så drar jag på freestyleträning hahahahhahah

Inga kommentarer: