söndag 1 februari 2015

Väntar på spännande läsning

I fredags skickade jag ett mail till Falu djursjukhus och begärde ut alla journaler för mina djur. Sedan fick jag ett mail tillbaka att de skulle komma med posten. Mycket spännande ska det bli att se vad som står i dem. Har aldrig begärt ut journalerna tidigare så jag vet inte alls hur mycket som har dokumenterats. Det ska bli mest spännande och läsa Astrids journal innan hon fick sin diagnos eftersom hon var inlagd en gång på dropp innan. Om de tycker att hon mådde bra eller inte.

Sedan ska det bli intressant och se hur Tyson har skött sig när han var inlagd. Ja om de har skrivit något om det. 

Har även begärt ut Mayas och Ankas journal om de nu finns kvar. Hoppas att de gör det. 

Så jag väntar med spänning på vad som står i dem. Jag har även bett Tysons gamla ägare att ta ut hans journal från sin gamla veterinär. Eftersom Tyson är operarad i tarmen tidigare så kan det vara bra och veta att om de har tagit bort en bit tarm. Kan också vara bra och se att de har tagit bort testikeln i buken vid kastreringen. Nu tror jag att den är borta men bra och se det svart på vitt.

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag har heller aldrig begärt ut handlingar. Hoppas du får de svar du söker.